tirsdag 14. januar 2014

14januar

Ble ikke mere enn 2 sild og en makrel å garnet i dag. Tok de sidene med meg ut og prøvde etter kveita igjen. Fisket litt over 3 timer i dag også, fikk ei fin longe ganske tidlig men ellers ble det bare med noen napp. Da jeg skulle dra opp agnet og sette kursen hjem, var det ei som fulgte agnet helt opp til båten. Jeg slapp det ned igjen og da bet hun på. Etter en liten kamp, fikk jeg lurt henne ombord, merket henne og satt henne tilbake der hun hører hjemme ;) Den var 74cm, så det var ikke rare kampen
Da jeg kom hjem og koblet til kameraet så fikk jeg se flere kveiter. Nærmere 6 med den jeg fikk. Flere som bare var borte og studerte agnet. Det er jo litt godt å vite at de er der, trodde at det hadde blitt helt tomt før jeg fikk se filmen ;)
Kveite nr 3 i år, Merket og satt tilbake.
Merke nr 517
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar