fredag 25. januar 2013

Dag 2 Etter kveita.

Ja selvfølgelig måtte jeg ut en tur i dag også, og i dag ble det enda bedre. Jeg var ute alene men klarte å få ombord 3 stk og alle over minstemålet. Den største på 15,4 kg. Det blåste kraftig idag og det tror jeg var en stor fordel. Jeg hadde kontakt med veldig mange kveiter idag og hadde 3 stk oppe ved båten men fikk bare den ene til å ta. Og den tok etter at jeg hadde sluppet helt ned til bunnen igjen. Alle kveitene tok jeg på sild. Prøvde lit med gummi idag også men uten hell. Prøvde også å fiske med 2 stenger men det er siste gang jeg gjør når jeg drifter. Ikke noe kjekt å sitte fast i bunnen med den andre stanga når du har fisk på den ene, spesielt når det er litt sjø(bølger på 2-3 meter). Er vel ikke umulig at det blir en liten tur imorgen heller hvis det blir brukbart vær :)
Dagens fangst

Kjekt med kjølerom. Bra fangst på 2 dager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar