onsdag 13. mars 2013

13. Mars

Måtte en tur ut i dag også. Har planer om å få filmet kveitehugget og har prøvd å rigge Contour + kameraet på fortomen og det gikk greit. Det ble ikke noe hugg når jeg fisket med det men det ble greie bilder. Fisket ca en halvtime med kameraet på før jeg gav meg. rigget da kameraet av igjen og fortsatte å fiske. Fisket på div nye plasser i dag men det virket veldig dødt. var veldig kraftig vind og sikkert ikke rette bette idag. Trodde nesten jeg måtte kjøre i land uten kveite, men en halvtime før jeg tenkte å gi meg hadde jeg ett napp hvor jeg ikke har fått kveite før. Da jeg drog opp var nesten halve silden vekk nesten som skjært av. Rigget på en ny sild og tok ett nytt drift. Like før jeg kom til endes bet den på. Siden det var voldsom drift var den ikke enkel å få opp. Måtte sette båten i akterover for at jeg ikke skulle drifte så voldsomt. Etter flere utras fikk jeg den opp og den viste seg å være 15kg. Fin fisk og brukte nesten en halv time for å få den opp. Håper å klare å få fanget dette på film en dag det hadde vært morro ;) Det eneste problemet med filmingen var at kameraet begynte å vugge veldig da det fikk litt fart, må vel kanskje lage noen finner eller noe for å stabilisere det. Blir vel kanskje en tur for å prøve i morgen også

Dagens på 15kg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar