torsdag 21. mars 2013

21.Mars

Fikk nå kommet meg utpå å fisket et kvarter i dag også ;) filmet selvfølgelig. planen var å dra ut med kona og minstre datra mi ut på en holme å grille litt. Men jeg klarte å lure med meg fiskestanga selvfølelig. Jeg bestemte meg for å prøve med gummi i dag. Hadde ikke før slept ned før jeg hadde kontakt med kveita. Jeg jigget jiggen et helt opp til båten og kveita fulgt etter og prøvde å ta men bare nappet på den. Da jeg trodde den stakk fikk jeg se at den eller ei annen kveite fulgte ette igjen ett par minutter senere. hun nappet litt på halen da også.
Legger ut filmen fra igår og så kommer kanskje filmen fra i dag litt senere.



2 kommentarer:

  1. What film settings are you using to shoot underwater?

    SvarSlett
  2. I dont know. I only turn it on :)

    SvarSlett