fredag 15. mars 2013

15.Mars

Har vært en tur i byen i dag og kom ikke hjem før kl1700. Partet på telefonen med pappa som fortalte at han var en tur ute for å fiske. Han har lånt litt fiskeutstyr av meg og har aldri fått kveite på stang. Han ringte til meg da jeg var på vei hjem og fortalte ta han hadde fått 3stk. Da jeg kom hjem var jeg veldig fiskeklen og hivde meg i båten og raste utpå. Idag fisket jeg med gummi og hadde en fin kveite etter helt opp til båten men den bet ikke på. Etterpå fikk jeg en fin torsk. Og da bestemte jeg meg da å lage en film hvordan jeg rigger kameraet på når jeg fisker. Jeg fisket en stund med kameraet og demonterte det da jeg syntes det begynte å bli mørkt. Etter å ha demontert kameraet fisket jeg litt til og klarte da å lure ei på kroken som viste seg å være 17,4kg ;) Hadde et problem og det var at pappa hadde kroken for å få kveita ombord men klarte å få lura fingerene inn under gjellene og dra den ombord. Kveitene pappa fikk var fra 10 til 15.5kg så da slo jeg han i største fisk ;)
Får se om jeg får laget film senere som jeg legger ut. Har heller ikke sjekket om det er noe å se på filmen ennå. Filmet også kveita jeg fikk med goproen på hode.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar