mandag 18. mars 2013

18. Mars

Var en tur ute å fisket med kamera i dag. Fikk to kveiter etter agnet men ikke tok på filmen pluss to torsker og ei longe. Etter å ha fisket litt over en time så dyttet jeg batteri og fortsatte igjen, jeg trodde jeg slo kameraet på men jeg hadde tydeligvis gjort en feil for da jeg drog den opp med en 10kg kveite på kroken blinket det grønnt og det bruker det ikke gjøre når det filmer :( så det ble ingen flim av kveita desverre. Det var veldig synd for den var en sikkelig figther og hadde 3-4 lange utras før den gav seg. begge de to kveitene som fulgte etter virket fine i størrelse. Men gidder jeg heller ikke legge ut film i dag. Får se om det blir litt fisking/filming i morgen. Riggen laget jeg litt mindre og lettere litt bedre å fiske med men vugger ganske mye igjen. Får se om jeg prøver å lage en annen variant.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar